• 03 Haziran 2020 18:17:46 (Kaynak Matriks)
    KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR: ENTEGRE DIJITAL PAZARLAMA PLATFORMU SETROW GENEL MUDURU TURGUT TANELI; DIJITAL PAZARLAMA COZUMLERINDE SIRKETLERIN TUKETICILERINE BIREBIR DOKUNAN VE ONLARA OZELLESTIRILMIS OLARAK HITAP EDEN URUN/HIZMET SUNMASININ ONEMINI ACIKLADI. ONLINE TUKETICI, TESLIM ALIMINI DAHI GERCEKLESTIRDIGI URUNLERIN KENDISINE ONERILMESINDEN OLDUKCA SIKAYETCI. ARTIK BIR KEZ BAKTIGI VEYA DAHA ONCEDEN SATIN ALDIGI BIR URUNU ISRARLA KENDISINE GOSTERMEYE DEVAM EDEN YAPILAR YERINE, TUKETICININ ISTEGINE GORE DAVRANABILEN VE DOGRU BIR CAPRAZ ONERI SUNAN YAPILAR ISTIYOR. ENTEGRE DIJITAL PAZARLAMA ARACLARINDA KISILERIN IHTIYACLARINA YONELIK URUNLERIN MARKA VE KULLANICI ARASINDA DOGRU SEKILDE ILETISIMININ SAGLANMASI KONUSUNA ONCELIK SON DERECE ONEMLI. YANI; PANTOLON ALMIS BIR KISIYE PANTOLON ONERILMEMELI. PANTOLON SATIN ALMIS KISIYE IHTIYACLARI VE WEB SITE GEZINME HAREKETLERI GOZ ONUNE ALINARAK T-SHIRT, GOMLEK, AYAKKABI GIBI KOMBININI TAMAMLAYACAGI PARCALARIN ONERILMESI GEREKTIGINI SOYLEYEN TURGUT TANELI, `DIJITAL ILETISIMIN YENILIKLERI DE BU NOKTADA DEVREYE GIRIYOR. KARSILASTIGIMIZ VE GERCEK ZAMANLI OLARAK DIKKATIMIZI CEKMEYI BASARAN REKLAMLARIN VEYA GORSEL UNSURLARIN BIZI TANIYARAK BIZE OZEL ICERIKLERLE KARSIMIZA CIKMASINI ISTIYORUZ. BU ILETISIMIN AMACI, KISIYI OZEL HISSETTIRME BOYUTUNDAN ZIYADE MEVCUT GUNLUK YASANTILARINI OLASI IHTIYACLARINA VEYA GEZDIKLERI URUNLERDEN CIKARILAN KISIYI ANLAMA STRATEJISINE BAGLI OLARAK KOLAYLASTIRMAKTIR. KULLANICILAR HAYATLARINI KOLAYLASTIRAN TUM TEKNOLOJIK URUN VE HIZMETLERE SADAKAT GOSTEREREK BAGLILIKLARINI ORTAYA KOYUYOR. BU, PAZARLAMA STRATEJILERINDE ASLINDA NE KADAR ETKILI VE DOGRU STRATEJI UYGULANIRSA GERI DONUSUN O KADAR OLUMLU OLACAGI YONUNDE IZLENIM VERIYOR.` DIYOR. KULLANICI KENDISININ `DAHA IYI ANLASILDIGI` HISSINE ULASMALI DIJITAL ILETISIMDE SOSYAL MECRALARIN YAYGIN KULLANIMIYLA BIRLIKTE KISILERIN, ALISVERISLERINI GERCEKLESTIRDIKLERI VEYA ZIYARETLERDE BULUNDUGU WEB SITELER UZERINDE KURULAN TUM ILETISIM KANALLARINDA KENDILERINE OZEL ICERIKLER GORMEK ISTEDIKLERINI SOYLEYEN TANELI, `HERKES ILE AYNI POP UP`I GORMEK, KISIYE ISTENILEN ALGI DUZEYINDE BIR YAKLASIM SERGILETEMEZKEN KISIYE OZEL HITAP DAHI ILGILI POP UP ICERIGININ OKUNULMASINA VE KAMPANYA MESAJININ KARSI TARAFA GECMESINDE BUYUK ONEM TASIYOR. CUNKU TUKETICININ ISTEGINE GORE DAVRANABILEN YAPILARLA KULLANICILAR, KENDILERINI ANLAYAN BIR SISTEM ICINDE OLDUKLARINI HISSEDIYOR.` DIYE EKLIYOR. E-POSTA PAZARLAMANIN SATIS DONUSUM ORANLARINA ETKISI KANIKSANAMAZKEN BU PAZARLAMAYI DESTEKLEYECEK OLAN SITE USTU ARACLAR VE AKILLI POP UP VE BILDIRIM KURGULARI ILE TAM HEDEFLEMELI DIJITAL ILETISIM SAGLANABILIR. BU DA ILETISIMIN 360 DERECE ONEMINI VE YENILIKLERIN OLCULENEBILIRLIGINI, KULLANICILARIN TEPKILERI VE SATIS DONUSUM ORANLARI ILE ORTAYA KOYMAKTADIR.`