• 03 Haziran 2020 18:18:03 (Kaynak Matriks)
    KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR: MUSTERILERIN MARKALARI TERK ETMESINDEKI EN ONEMLI NEDENLER ARASINDA ONEMSENMEDIGINI HISSETME VE MARKALARLA ILETISIM KURAMAMA ONE CIKIYOR. DIJITAL MECRALARDAN MARKAYA ULASAMAYAN MUSTERILER BU KOTU DENEYIM NEDENIYLE HEM MARKAYI TERK EDIYOR HEM DE BU KOTU DENEYIMI PAYLASIYOR. ETIYA, YAPAY ZEKA DESTEKLI DIJITAL ETKILESIM YONETIMI ILE MARKALARIN TUM DIJITAL KANALLARINI TEK PLATFORMDAN BIRARADA YONETIYOR VE EN DEGERLI BILGI OLAN MUSTERI DUYGUSUNU ANALIZ EDIYOR. SATIN ALMA ALISKANLIKLARINDA YASANAN DEGISIM NEDENIYLE DIJITAL KANALLAR BASTA PERAKENDE OLMAK UZERE TUM SEKTORLER ICIN EN AZ GELENEKSEL SATIS KANALLARI KADAR ONEMLI BIR KONUMA YUKSELDI. EK OLARAK TUM DUNYAYI ETKISI ALTINA ALAN KORONA VIRUS NEDENIYLE MUSTERI, URUN VE SIRKET ARASINDAKI TEMAS NOKTALARI AZALDI. BU NOKTA DA MUSTERI ILE BAGLARI KORUMALARINI SAGLAYAN DIJITAL KANALLAR MARKALARA CANSUYU OLDU. KORONA VIRUSTEN KORUNMANIN EN GUVENLI YOLU OLAN SOSYAL IZOLASYONUN SAGLANMASI ICIN TUM TURKIYE EVDE KAL CAGRILARINA UYDU VE BUYUK OLCUDE VAKTINI EVINDE DEGERLENDIRDI. BUNUN DOGAL BIR SONUCU OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMI KORONA ONCESI DONEME GORE YUZDE 50 ARTTI. NORMAL KULLANIMDA GUNLUK 7 SAAT 29 DAKIKASINI INTERNETTE GECIREN KULLANICILAR 2 SAAT 51 DAKIKASINI DA SOSYAL MEDYA MECRALARINDA DEGERLENDIRIYORDU. BU KITLENIN BUYUKLUGUNU ANLAMAK ICIN TURKIYE`DEKI SOSYAL MEDYA SERVISLERININ KULLANICI SAYILARINA KISACA BAKMAK YETERLI. ULKEMIZDE TEKIL OLARAK 54 MILYON SOSYAL MEDYA KULLANICISI BULUNUYOR. SERVISLER ARASINDAKI DAGILIMA BAKACAK OLURSA 37 MILYON FACEBOOK, 11.8 MILYON TWITTER, 38 MILYON INSTAGRAM KULLANICISI OLDUGU BILINIYOR. ULKEMIZDEKI INTERNETE ERISEN KULLANICI SAYISI ISE 62 MILYON. AYRICA BU KITLE GUNDEN GUNE BUYUYOR, OYLE KI NUFUS YUZDE 1.2 ORANINDA ARTARKEN SOSYAL MEDYA KULLANICI SAYISI YUZDE 4.2 ARTIS GOSTERIYOR. ARTAN BU YOGUN TRAFIKTE MUSTERI BEKLENTISINI VE ILETISIM TALEPLERINI KARSILAMAK VE MARKA ILE ILETISIME GECEN HER MUSTERIYE DOKUNMAK ICIN ETIYA, DIJITAL ETKILESIM YONETIMI PLATFORMUNU GELISTIRDI. KOTU DENEYIM MUSTERI KAYBETTIRIYOR DIJITAL CAGIN MUSTERISINI HIZ VE DENEYIM MUSTERISI OLARAK TANIMLAYAN ETIYA KURUCU ORTAGI VE CEO`SU ASLAN DOGAN; `IVEY BUSINESS JOURNAL`IN YAPTIGI ARASTIRMAYA GORE MUSTERILERIN BIR MARKAYI TERK ETMESINDE EN ONEMLI NEDEN OLARAK CALISANLARIN KOTU DAVRANISLARI (%42,6) VE KENDINI DEGERSIZ HISSETMEK (%29,7) OLARAK TESPIT EDILMIS. US NEWS AND WORLD REPORT YAYINLANAN BIR DIGER ARASTIRMAYA GORE DE MUSTERILER BIR MARKAYI NEDEN TERK EDERSINIZ SORUSUNA, YUZDE 68 ORANINDA `ILGISIZLIK` CEVABINI VERMIS. YANI OZETLE KOTU MUSTERI DENEYIMI VE ILETISIMSIZLIK SIRKETLERE MUSTERI KAYBETTIRIYOR. YENI BIR MUSTERI KAZANMANIN MALIYETININ, MEVCUT MUSTERILERI ELDE TUTMAKTAN 5 ILA 10 KAT DAHA YUKSEK OLDUGU DA BILINIYOR. BU DURUMDA MUSTERILERIN DIJITAL KANALLARDAN MARKAYA YONELTTIGI TUM BILDIRIMLERIN KARSILIK BULMASI HAYATI DERECEDE ONEM TASIYOR. AYRICA DIJITAL MEDYADA MARKA VE SEKTOR HAKKINDA CIKAN HABER VE YORUMLARIN DA ANLIK TAKIBI ITIBAR YONETIMI ACISINDAN BIR HAYLI ONEMLI. BIZ DE TUM BU BEKLENTILERI KARSILAYAN YAPAY ZEKA VE VERI ANALITIGI DESTEGIYLE TUM BU SURECLERIN YUKUNU ONEMLI OLCUDE MARKALARIN UZERINDEN ALAN BIR PLATFORM TASARLADIK` DEDI. YAPAY ZEKA DESTEKLI KUSURSUZ MUSTERI DENEYIMI ETIYA`NIN DIJITAL ETKILESIM YONETIM PLATFORMU DIJITAL TEMAS NOKTALARINI TEK BIR PLATFORM UZERINDEN YONETEREK EFEKTIF SOSYAL DINLEME VE PROAKTIF KANAL YONETIMI SAGLAR. MARKALARIN MUSTERILERIYLE KURDUGU ILETISIMIN HER PLATFORMDA KUSURSUZ DEVAM ETMESINI SAGLAYARAK REKABETTE ONE GECIRIR. PLATFORM ILE DIJITAL MEDYA TAKIBI VE SOSYAL MEDYA TAKIBI YAPILARAK E-POSTA KANALLARINDAN GELEN TUM BILDIRIMLER TEK BIR ORTAMDA TOPLANIR VE YAPAY ZEKA DESTEGI ILE ETKIN VE KOLAY SEKILDE YORUMLANARAK DIJITAL KANAL STRATEJILERI ICIN ICGORU OLUSTURULUR VE YENI PAZARLAMA STRATEJILERI GELISTIRILEBILIR. YAPAY ZEKA DESTEGI ILE MUSTERILERIN DUYGULARINI BELIRLEMEK ICIN DOGAL DIL KULLANIMI, METIN ANALIZI, HESABA DAYALI DILBILIM FONKSIYONLARI ILE DUYGU ANALIZ SURECLERINI EN ETKIN SEKILDE KULLANARAK MUSTERI MEMNUNIYETI ICIN AKSIYON PLANLARI OLUSTURULMASINI KOLAYLASTIRIR. ANAHTAR KELIME IZLEME OZELLIGI ILE SIRKETLER RAKIPLERINI TAKIP EDEBILDIGI GIBI MARKALARI ICIN ONEMLI KELIMELERIN TAKIP VE ANALIZINI YAPARAK, OLASI MUSTERI SIKAYETLERININ ONLENMESINI, PAZAR VE MUSTERI ICGORUSUNE KOLAYCA ULASILMASINI VE PROAKTIF AKSIYON ALINMASINI MUMKUN KILAR. GURULTU FILTRELEME OZELLIGI SAYESINDE ANAHTAR KELIMELERDEN GELEN ILGISIZ VERILER, YAPAY ZEKA DESTEGI ILE OTOMATIK OLARAK `SPAM` SEKLINDE ETIKETLENEREK ELENIRLER. BELIRLENEN KONULARDA DIJITAL KANALLAR UZERINDE BIRIKEN PAYLASIMLARI YORUMLAYAN SERVIS MARKALAR ICIN KRIZ ALARMI OLUSTURUR, BU YOLLA HENUZ BIR KRIZ OLUSMADAN ENGELLENIR. PLATFORM, BULUT ALT YAPISI UZERINDEN HIZLI KURULUM IMKANININ YANI SIRA IHTIYACA OZEL PAKETLERLE EN UYGUN TICARI MODELI SUNAR. DIJITAL ETKILESIM YONETIMI`NIN SAGLADIGI FAYDALAR: O DAHA BUYUK KITLELERE ERISIM O DIJITAL OPERASYONLARDA DAHA DUSUK OPERASYON MALIYETI O POTANSIYEL MUSTERI ARTISI O MUSTERI GERIBILDIRIMI VE ICGORUSUNE DIREK ERISIM O ETKILESIMDE IYILESME O MARKA SADAKATI VE SATIS ARTISI O RAKIPLERI TAKIP IMKANI