• 20 Eylül 2019 18:10:50
    KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR: DUNYANIN VE TURKIYE`NIN LIDER TEKNOLOJI SIRKETLERINDEN LENOVO, TURKIYE`DE OYUN PAZARINDA SON 1.5 YILDIR IDDIALI CALISMALAR YAPMAYI SURDURUYOR. BESIKTAS JIMNASTIK KULUBU IS BIRLIGIYLE VODAFONE PARK`TA ACILAN 1000 METREKARELIK DEV BIR ALANA SAHIP `LENOVO GAME ON` ILE OYUN DUNYASINA YENI BIR SOLUK GETIREN DENEYIMSEL BIR PROJEYE IMZA ATAN MARKA, YAKALADIGI PAZAR LIDERLIGI ILE YEPYENI BIR KAMPANYAYA BASLADI. TUKETICI ARASTIRMALARINDAN YOLA CIKARAK HAZIRLANAN KAMPANYANIN ANA TEMASI `KASMADAN OYNA` SLOGANIYLA KARSIMIZA CIKIYOR. KAMPANYA, `KASMAK` KELIMESININ SADECE ARGO NITELIGINDE VE OYUN DUNYASI ICINDE KULLANILAN BIR DEYIM OLARAK DEGIL AYNI ZAMANDA FARKLI TUKETICI SEGMENTLERINDE DE BILGISAYARIN YAVAS CALISMASI YA DA DURAKLAMASI ICIN KULLANILAN COK YAYGIN BIR KELIME OLMASINDAN YOLA CIKIYOR. BU KELIME UZERINDEN OLUSTURULAN KONSEPT OLDUKCA DIKKAT CEKICI VE CESUR. OGILVY ISTANBUL TARAFINDAN HAZIRLANAN VE YAPIMCILIGINI SEYHUN ARAY`IN USTLENDIGI PRODUKSIYONDA 3 AYRI REKLAM FILMI ICIN 3 AYRI KARAKTER KULLANILDI. REKLAM FILMLERININ YONETMEN KOLTUGUNDA BURAK AKSOY OTURUYOR. REKLAM FILMLERININ KURGUSU OYUN OYNARKEN DURAN YA DA YAVASLAYAN BILGISAYAR KARSISINDA OYUN KEYFI BOLUNEN OYUNCUNUN TEPKISI NE OLUR SORUSU VE BU SORUYA ALINAN YANITLARLA OLUSTURULMUS. REKLAMLAR BILGISAYAR DONDUGUNDA CILGINA DONEN 3 FARKLI KARAKTERIN TEPKILERINI COK EGLENCELI BIR DILLE AKTARIYOR.